Dreams♥

Jeg har seriøst drømt de mærkeligste drømme her på det sidste!
Først drømte jeg at min veninde Maria havde skiftet navn til Puma – vildt underligt ikke? Jeg tror måske det havde noget at gøre med at jeg aftenen forinden havde set Fristet og det var det afsnit, hvor hende der Maria havde fortalt de andre at hun var født som dreng. Jeg tænkte så at 15 år var ret tidligt at skifte køn for han/hun kunne jo ombestemme sig? Nå, men i drømmen undrede jeg mig også ret meget over at Maria havde fået lov til at skifte navn så tidligt – og så til Puma? Det hjælper nok heller ikke ligefrem at de begge to hedder Maria 😀

I nat drømte jeg så noget der var ENDNU mere mærkeligt!!
Jeg drømte at jeg var derhjemme sammen med mine veninder Christine og Maria og så også Møller fra min klasse. (vær klar på noget meget underligt!) Altså… Christine var gravid og ikke bare gravid – hun skulle have sekslinger! Hun lå så på min stuebord og så hjalp vi andre hende med at føde. (Nu kommer det der er mest underligt!?) Bagefter lagde vi så bare de der 6 babyer på sådan en puf, som engang stod i vores stue og så skulle mig og Christine til Århus og så blev hun pludselig forvandlet til min mor! Og jeg syntes overhovedet ikke der var noget usædvanligt ved det! Vi tog så til Århus med toget og mødtes med min onkel og hans kæreste på banegården fordi det var jul og så tager vi altid sammen i den gamle by. Min mor fortalte så min onkel om de der 6’linger, der lå derhjemme, men så.. (nu bliver det meget sløret og forvirrende for nu vågner jeg snart) ..kom vi vidst nok hjem igen og så var babyerne ikke i vores hus, men i sådan et stort slot/borg agtig ting. Og uden for den der borg stod Michella, som jeg går til Design for Tøser sammen med så og så kravlede hun op ad muren helt op til det øverste vindue og ind ad det – WEIRD!!!

Jaja – bare grin, jeg gør det samme! 😀

About majasofie

My name is Maja(Maja Sofie) and I am a 15 year old Danish girl. I'm loving almost everything - books, make-up, fashion, twilight, the vampire diaries, pretty little liars, all types of music - I almost love everything but working out, carrots and Justin Bieber. You would might think of me as an overall avarage girl at my age, but somehow I manage to make everyone think of me as a freak or a weirdo. Good, bad - no clue? I though still manage to survive beside my closest friends, my lovely family and my awesome beyond awesome cutie of a cat, Sofus! This is my life!
This entry was posted in Veninder. Bookmark the permalink.

2 Responses to Dreams♥

  1. Haha, de lyder begge virkelige mærkelige xD. Mine drømme er også altid totalt sære O_o

  2. majasofie says:

    Drømme er noget af det mest mærkelige i hele verden!xD

Leave a comment