Tænkte at jeg lige ville fortælle jer at jeg for en uge siden tog ud til mine bedsteforældre og jeg bor der endnu 😉
Jeg tager dog hjem i morgen og kommer derfor tilbage igen!

Jeg kan afsløre at jeg allerede før jeg tog afsted optog en video om mit hverdags- og sommermakeup, som gerne skulle være oppe om et par dage når jeg har fået redigeret den.

Jeg har ikke redigeret herude, da jeg har brugt tid på at se OL og så det at lave Pretty Little Liars. Jeg har fået færdiggjort både under- og rulletekster så det er bare helt super!

Desværre får jeg lidt travlt i den kommende uge, da vi har planer om at filme tre scener. Derudover skal jeg være sammen med min dejlige veninde Emma og fredag tager jeg til Vestparkfestival i Langå, hvor Katrine spiller med sit band STORK. Søndag har min mor fødselsdag så i løbet af ugen skal jeg også have styr på en lille gave. Mandag skal jeg til 16 og 18-års fødselsdag hos mine veninder Stine og Malene og jeg har om dagen planer om at gøre mig klar sammen med mine to veninder Emma og Emma og håber på at kunne sove sammen med min veninde Mille til tirsdag. Derefter har jeg ikke flere planer før mandag d. 13, hvor jeg skal have togskinner på, hvilket jeg ikke er særlig glad for, men jeg tror ikke jeg vil fortryde det når jeg får den af igen om et par år 🙂
D. 15. august mødes jeg så om morgenen med min veninde Adela og vi følges så op til gymnasiet, hvor vi sammen starter den dag. Det er til gengæld noget, jeg glæder mig til!

Hov……. Egentlig ville jeg bare have fortalt jer det med at jeg var væk hjemmefra, men det løb vidst lidt løbsk 🙂
Nå men vi ses!

Kisses og Kys!

About majasofie

My name is Maja(Maja Sofie) and I am a 15 year old Danish girl. I'm loving almost everything - books, make-up, fashion, twilight, the vampire diaries, pretty little liars, all types of music - I almost love everything but working out, carrots and Justin Bieber. You would might think of me as an overall avarage girl at my age, but somehow I manage to make everyone think of me as a freak or a weirdo. Good, bad - no clue? I though still manage to survive beside my closest friends, my lovely family and my awesome beyond awesome cutie of a cat, Sofus! This is my life!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

