Sidste Skoledag

Forrige fredag, d. 1. juni havde jeg sidste skoledag.
Jeg var klædt ud som indianer og havde selv syet kostumet. Jeg gjorde mig klar sammen med Maria og Stine, som jeg har været veninder med i rigtig mange år. Maria vra klædt ud som græsk gudinde og Stine var klædt ud som ko.
Christine, der var klædt ud som militærpige kom hen forbi os og vi tog op på skolen. Vi startede med at spise morgenmad sammen med lærerne, vi har haft gennem årene i folkeskolen. Derefter var vi ude og kaste karameller til alle de andre elever og jeg fik snakket lidt med mine veninder fra ottende klasse på min skole. Derefterfremførte vi et show for hele skolen, hvorefter turen gik til vores boldbane, hvor vi spillede fodbold mod lærerne(som vi vandt) og sprøjtede vand. Emma, Emma, Mille, Sarah og Sofie blev virkelig våde og jeg havde det så sjovt!
Vi fik så noget pizza af skolen og så tog vi ned på plænen, hvor alle niende klasser tager hen i Randers. Emma, Mille, Emma, Sarah og Sofie kom også derned. Vi var dog ikke dernede så lange for det regnede og var rigtig koldt og de fleste af os havde meget lidt tøj på.
Jeg tog bussen hjem sammen med Emma’erne og gik så lige i bad og fik skiftet tøj og klaret hår og makeup til om aftenen.
Jeg tog så ned i forsamlingshuset på min vej, hvor vi skulle holde fest. Jeg havde dagen forinden pyntet det hele fint op sammen med mine veninder Christine, Adela og Julie så det var rigtig hyggeligt!
Emma, Emma, Mille, Christine, Ø masse andre kom også forbi omkring kl 00-01.
Vi dansede rigtig meget og havde den sjoveste fest og jeg ville gøre det igen 1000 gange!!

Her er lige nogle billeder:

Hele min klasse.
Øverst fra venstre: Iversen, Hasan, Marcus, Mathias, Christine, Kian, Dennis
2. række fra venstre: Møller, Gustav, Flemming, Emilie, Line, Mike
3. række fra venstre: Lars(lærer), Stine, Nikoline, Anne, Camilla, Antonija, Maria, mig
Nederst fra venstre: Julie, Adela

Her sprøjtes der med vand og man kan se Stine(koen) helt til højre 🙂

Her kan man se at Sofie og Emma er blevet bare en “lille” smule våde.
Tro mig, det var værre!

På plænen.
Sofie, mig, Maria, Christine, Stine, Ø, Gustav, Møller og Iversen

Jeg frøs virkelig meget!

Emma var så sød at varme mine ben 😀

Christine ordner balloner til festen.

Balloner 😉

Alle fik til opgave at tage et billede mens vi sad ved bordet, som vi skulle smide på facebook. Det her var så mit billede 🙂

Man kan lige skimte mig med de lysende øjne. Derudover kan man se Iversen, Stine og Dennis.

About majasofie

My name is Maja(Maja Sofie) and I am a 15 year old Danish girl. I'm loving almost everything - books, make-up, fashion, twilight, the vampire diaries, pretty little liars, all types of music - I almost love everything but working out, carrots and Justin Bieber. You would might think of me as an overall avarage girl at my age, but somehow I manage to make everyone think of me as a freak or a weirdo. Good, bad - no clue? I though still manage to survive beside my closest friends, my lovely family and my awesome beyond awesome cutie of a cat, Sofus! This is my life!
This entry was posted in Billeder, Skolen, Stiss, Veninder. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

