Ønskeseddel

Jeg har fødselsdag om lige præcis 2 uger og 1 dag – d. 14. maj

Hvert år bruger jeg lang tid på at lave min ønskeseddel.
Mange har svært ved at finde på noget at ønske sig, hvilket jeg bestemt ikke har! 😀

Jeg tænkte derfor at jeg lige ville poste nogle af mine ønsker til ren inspiration så her er de ting, jeg ønsker mig, der går ind under kategorien “Makeup/Krop”

  • Neglelakker fra Essie (undtagen i farven ”Muchi, Muchi”)
  • Neglelakker fra OPI (undtagen i farven “Designer… De Better!”)
  • Leopard Love Bronzers by Too Faced
  • Shadow Insurance by Too Faced
  • Shady Lady Palette vol. 2 by The Balm
  • Stainiac hint of tint lip&cheek by The Balm i farven ‘Beauty Queen’
  • Meet Matt(e) Palette by The Balm
  • Glitter Cream Palette by Nyx i farven ‘One Night In Luxy’
  • MAC – 168 Large Angled Contour Brush
  • MAC – 187 Duo Fibre Face Brush
  • MAC – 195 Concealer Brush
  • MAC – 182 Buffer Brush
  • MAC – 219 Pencil Brush
  • MAC –Cremeblend Blush i farven ‘So sweet, so easy’
  • MAC – Paintpots
  • MAC – Tendertone Lip Balm
  • MAC – Øjenskygger
  • EOS Læbepomader
  • Alt fra mærket “I Love…”
  • Alt fra mærket ”Moyana Corigan”

Alt fra OPI og Essie kan købes i Matas eller på www.matas.dk
Alt fra Too Faced, Moyana Corigan, I Love… og Nyx kan købes på
www.nelly.com
Alt fra The Balm kan købes på
www.smartgirl.com eller www.nelly.com
Alt fra Mac kan købes i Magasin, på
http://shop.magasin.dk/ eller på http://www.maccosmetics.dk/
Alt fra EOS kan købes i diverse økologiske forretninger osv.

Håber det kunne give lidt inspiration! 😀

Jeg ønsker mig selvfølgelig også mange andre ting – dette var bare skønhedsprodukterne 😉


About majasofie

My name is Maja(Maja Sofie) and I am a 15 year old Danish girl. I'm loving almost everything - books, make-up, fashion, twilight, the vampire diaries, pretty little liars, all types of music - I almost love everything but working out, carrots and Justin Bieber. You would might think of me as an overall avarage girl at my age, but somehow I manage to make everyone think of me as a freak or a weirdo. Good, bad - no clue? I though still manage to survive beside my closest friends, my lovely family and my awesome beyond awesome cutie of a cat, Sofus! This is my life!
This entry was posted in Ønsker, Makeup. Bookmark the permalink.

Leave a comment